Verkopen zonder opdringerig te zijn: zo doe je dat
Telefonische verkoop is nog steeds een goede manier om nieuwe klanten binnen te halen en bestaande klanten tevreden te houden. Helaas hebben we allemaal weleens ...
Empathische klantenservice: het hart van klanttevredenheid
In deze blog richten we ons op een essentieel aspect van klantenservice: empathie. Ongeacht je rol binnen een organisatie, of het nu als bedrijfseigenaar, klantenservicemedewerker ...
Klantenservice voor KPN: iets voor jou?
Bij Callsolution geloven we dat werken bij de klantenservice een boeiende en lonende carrièrekeuze kan zijn. Als partner van KPN staan we bekend om onze ...
Zo voer je een klantvriendelijk telefoongesprek
Tijdens het digitale tijdperk blijft de telefoon een betoverend instrument om in contact te komen met klanten. Het voeren van een klantvriendelijk telefoongesprek is als ...
De kracht van persoonlijke interactie: opbouwen van een klantenservice op maat
Een uitstekende klantenservice is de hoeksteen van elk succesvol bedrijf. Het bieden van goede ondersteuning en het overtreffen van de verwachtingen van je klanten kan ...
Bye Bye Belangst: Hoe je er bij Callsolution vanaf komt.
We hebben het allemaal wel eens meegemaakt: die zenuwen die opspelen voordat je een belangrijk telefoontje moet plegen. Maar wist je dat veel mensen dit ...